دیوانه نیستم...!!!!
تاريخ : 3 / 10 / 1391برچسب:دیوانه عشق"دوست دارم, | 11:15 | نويسنده : marjan heydari

دیوانــه نیستم(!)

اما گاهــی دلم که برایــت تنــگ میــشود/.

زیــر بــاران فریــاد میکــشــم اسـمــت را

و احـــســاس خیــس خورده امـ را

بــروی کلمـــات نـــم کشیــده میــچــســبـــانــم(!)

دیوانــه نیســتم(!)

امــا بــرای مرد داخــل قابــ عــکس /.

هرشــب درد و دل میــکنم

و با خیــال دســتانت در دستـــانم(!)

تمام خـــیابانــهــای شهر را

با کفشهای پاشنه بلندم قــدم میزنـــم/..

من دیوانـــه نیســتم(!)

فــقــط یــک جور خــاص کــه

دیگرانــ نمــی فهمــند تــورا دوســت دارمــ...(!)



نظرات شما عزیزان:

effat
ساعت17:41---15 بهمن 1391
هنوز هم دلم تنگ می شود

برای محض حرف زدنت

و برای تکیه کلامهایت

که نمی دانستی

فقط کلام تو نبود

من هم به آنها ...

تکیه داده بودم!


محمد امین
ساعت9:55---10 بهمن 1391
با سلام
ادرس سایت من به دلیل بازدید کم و بن شدن توسط گوگل به درد نمیخوره.
به دامنه جدید گرفتم اسمش بیصدا هست اگه لطف کنید به جای بانک فان سایت جدیدمو لینک کنید ممنون میشم
اینم ادرسش: www.b3eda.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: